Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwsbericht 2026, nr. 1

  • met ingang van 1 februari hebben we er twee leden bij: Edmund Vaessen en Adri Sijs.
  • Dinsdag 19 mei: De Kuip 1 speelt in Langeraar de gewestelijke finale libre teamcompetitie Dagbiljarten seizoen 2025-2026 , gewest West-Nederland Noord.
  • Vrijdag 29 mei: De Kuip 3 speelt in Rijswijk de gewestelijke finale libre teamcompetitie Dagbiljarten seizoen 2025-2026, gewest West-Nederland Zuid.
  • Zaterdag 30 mei: grote interne en externe schoonmaak van het clubgebouw onder leiding van Gerard van der Berg. We beginnen om 9.30 uur en … vele handen maken licht werk. Er worden nog interieurverzorg(st)ers gezocht voor de schoonmaak van het gebouw aan de binnenkant.
  • Vrijdag 24 juli: “Visbakmiddag” die je niet mag missen. Duurt van 15.00 uur tot 18.00 uur.

Na hun districtskampioenschap op woensdag 6 mei in eigen huis zijn Herman Bogaards, Wim Barnhoorn en Louis Opstal (Andre van der Aart maakt ook deel uit van dit team) op dinsdag 19 mei kampioen geworden in de gewestelijke finale bij B.V. De Plas in Langeraar. Op zaterdag 27 juni aanstaande speelt het team om het Nederlands kampioenschap in het biljartcentrum in Oegstgeest. Mogelijk is dan ook Team 3 van De Kuip van de partij (zie boven).

Op vrijdag 29 mei 2026 om 10.30 uur in de ochtend meldde team Kuip 3 zich in Rijswijk voor de gewestelijke finale: Frank de Haas, Sjaak Verkade, Arent Hazenoot en Willem Krewinkel (Andries van Dam is ook lid van dit team, maar kon niet meespelen). We speelden tegen D.C.C.D.1 (Den Haag) en Kralingen 1 (Rotterdam). Deze tegenstanders waren een maatje te groot en we moesten genoegen nemen met de derde plaats. We hebben gestreden voor wat we waard waren en, met beker en bloemen, verlieten we met opgeheven keu het strijdtoneel.